Wednesday, July 13, 2011

Translation of my sexual stories into Dutch

My fan translated my sexual story into Dutch. Thank you, Emiel. Now my fans who don’t speak English could learn about my sexual life.  


MIJN EERSTE SEXUELE PAK SLAAG. MIJN EERSTE KEER ANAAL. IK WAS MEER EN MEER EEN HOER AAN HET WORDEN.

Op een zwoele zomeravond kwam ik thuis na een korte wandeling. Mijn vriend was al thuis van zijn werk. Hij had me gemist en begon me passioneel te zoenen. Ik had een kort rokje aan en hij zag dat ik geen slipje droeg.Het maakte hem zo geil. Ik kon zien dat zijn pik uit zijn broek begon te steken. Hij boog me naar voren, trok mijn rok omhoog en duwde zijn stijve pik in mijn geile kutje. Toen deed hij zijn riem af en begon me te slaan. Ik schrok, alles wat hij deed met mij maakte me geil. De afdrukken van de riem op mijn kont en kut wonden me enorm op. Ik was zo nat tussen mijn benen. Hij bleef maar slaan met zijn riem. Hij werd er geil van dat ik zo aan het schreeuwen was. Ik schreeuwde vanwege de pijn en het genot. Het was absoluut nieuw gevoel voor mij. Ik vond het fijn dat hij mij hier kennis mee liet maken. Ik had niet gedacht dat pijn voor zo’n geil gevoel kon zorgen. Ik kon me niet voorstellen dat het zo sexy zou zijn vernederd te worden. Ik was een echte geile slaaf.
Daarna bond hij mijn handen samen met een stoere riem, zette me op mijn
knieën op het bed en deed mijn benen weid uit elkaar. Hij stond over me heen. Mijn hoofd zat tussen zijn benen. Hij bleef me maar slaan en noemde me een hoer. Hij vertelde me dat hij een echte hoer van me zou maken en me door allerlei mannen in al mijn gaatjes zou laten neuken. Die woorden zorgde er voor dat het kutsap langs mijn benen droop. Mijn vriend stond achter me en haalde mijn billen uit elkaar met zijn handen. Zijn warme en natte tong raakte mijn klitje zachtjes en drong voorzichtig binnen. Ik voelde zijn zachte tong bewegen in mijn kont. Niet veel later had hij een grote dildo in zijn handen. Ik heb nog nooit anale seks gehad riep ik. Niemand heeft me ooit in mijn kont geneukt. Ik wist niet hoe ik me zou voelen wanneer een lul achter in mijn kont gestopt zou worden. Ik had genoten van het likken met zijn tong langs mijn kont. Dat had ik nooit gedacht. Ik was er klaar voor. Alles wat hij wilde doen met me was lekker. Vandaag was ik onderdanig en helemaal zijn slaaf. Hij was mijn meester! Hij kon zijn slet neuken als hij wilde.
Het gevoel in mijn kont veranderde, mijn anus werd strakker. Ik voelde eerst een beetje pijn. Het was zijn vinger in mijn kont. In eerste instantie neukte hij me met één vinger, daarna met meerdere vingers.
Mijn vriendje beval me:- Doe het rustig aan geile slet!
Ik werd ontspannen en mijn anus werd langzaam zachter. Hij bleef me neuken met zijn vingers. Daarna ramde hij een dikke dildo in mijn kont. Ik genoot en kreunde van geilheid. Hij begon mijn kont neuken met die enorme dildo. Ik kreunde van plezier, want de dildo ging dieper en dieper. Hij neukte me met al zijn kracht en was niet te stoppen. Mijn vriend ramde op een gegeven moment zijn lul naar binnen en begon me heel onbeschoft te neuken in mijn kont. Het voelde als sexueel misbruik.. Twee lullen neukte mijn kont om en om. Eerst de dildo en daarna zijn harde lul. Op dat moment wilde ik het liefst vijf mannen om me te neuken als een hoer. Ik wilde een gangbang.
Ik had een ontzettend geil orgasme als gevolg van die gedachte. Mijn kont stond in brand en ik huilde van extase. Mijn vriend kreunde vanwege mijn geile bui en hij vulde mijn kont met zijn hete, warme sperma.
Ik besloot dat ik een hoer wilde zijn. Om geneukt te worden tijdens een gangbang.
Ik zal binnenkort vertellen hoe mijn geile  gangbang droom uitkomt
Lees mijn sexy blog.

Uw hoer, Gina


IK BEN BLIJ DAT IK EEN NYMPHOMAAN BEN. MIJN MAN HOUDT ER VAN DAT IK SEX MET ANDERE MANNEN HEB.

Ik
hou van spontane sex met een man. Als ik een aantrekkelijke man ontmoet die ik graag wil neuken dan doe ik dat gelijk. Soms wil ik wat voorspel, spelen of flirten voor de seks. En soms moet ik gewoon direct beestachtig geneukt worden. En het maakt niet uit waar ik ben en dat er mensen in de buurt zijn. Laat ze maar kijken, laat ze maar denken dat ik een slet ben. Het is niet belangrijk voor mij, maar één ding is wel belangrijk - te genieten. Ik wil een orgasme hebben en niet één, maar het liefst twee of drie vlak achter elkaar.
Het
gebeurt wel eens dat ik ergens een man ontmoet die ik wil neuken. En ... meestal gebeurt dat dan ook. Hij neukt me in een auto, bij hem thuis, in een hotel, op straat, in de nachtclub, in de kleedkamer of de bioscoop. Waar het dan ook maar uitkomt.Ergens waar passie en seks en verlangen bij elkaar komen.
Dan ga ik naar huis en vertel mijn man dat ik met een andere geneukt heb. Ik vertel hem alle details. Ik beschrijf wat er gebeurde en over de geweldige lul van mijn minnaar. Ik vertel mijn man hoe en in welke standjes hij mij neukte en hoe ik aan zijn pik zat te zuigen.
Niet alleen zijn pik, maar soms ook de pik van een vriend van hem. Dit is wat er gebeurt als ik mijn man alles vertel; Ik trek lekker aan zijn pik of hij neukt me langzaam. Hij houdt ervan om te luisteren naar mijn seksuele avonturen. Hij is niet jaloers, integendeel hij vindt het erg leuk dat ik een geile nymphomaan ben. Mijn man houdt er van als ik neuk met andere mannen. Hij is altijd blij te horen als ik geneukt heb met een nieuwe jongen. En hij houdt van me, meer en meer elke keer. Zo’n stel zijn wij. Het kan vreemd klinken voor iemand, maar wij zijn er blij mee.
Kus aan u allen. Kus je lullen en ballen.
De gelukkigste en geilse nymphomaan van de wereld.

Gina




No comments:

Post a Comment